piątek, 19 marca 2010

Zarobek - klikanie w linki - czy da się zarobić?

Czy zarobiłeś już jakieś pieniądze na ofertach typu klikanie, czytanie
ankiet, oglądanie stron, MLM czy sprzedaż e-booków???

JA ZAROBIŁEM! - Po 3 miesiącach działalności w programach partnerskich: 10$ za
klikanie, 13 zł za czytanie ankiet, 5 zł w łańcuszkach MLM, 11 zł w promocji
ebooków - WOW niezły wynik za 3 miesiące pracy... Prawda? CHCESZ TEŻ ZAROBIĆ
TAKĄ "KASĘ"? - OKOŁO: 60 zł??? MAM NADZIEJĘ, ŻE NIE...

Na szczęście to było prawie rok temu. Moje pierwsze wrażenie - NIE MA ŁATWEJ
KASY W INTERNECIE. Jeśli ktoś oferuje Ci, że od dziś będziesz zarabiać wielkie
pieniądze, to znaczy, że KŁAMIE! Nie dajcie się naciągać na oferty typu -
"POZNAJ SEKRETY ZARABIANIA W 5 MINUT". W sieci istnieje wiele tzw. SCAMÓW -
czyli oszustw polegających na stworzeniu pięknego serwisu, obiecaniu
użytkownikom wielkiej kasy, wyłudzeniu od nich pieniędzy i zniknięciu z sieci.
Jeśli nie masz możliwości sprawdzenia wszystkiego za darmo, omijaj takie
oferty i w ogóle nie zaprzątaj sobie nimi głowy - to zwykłe złodziejstwo.

Podobnie większość tej łatwej kasy za kliknięcie w link - to właśnie SCAM!
Poza tym - zarabiać za kliknięcie w link 0,005 dolara???!!! Czy to nie woła o
pomstę do nieba? Nawet jak klikniesz dziennie 20 takich linków - to daje 0,1
dolara... Wiesz ile to jest? 10 centów czyli jakieś 30 groszy! Lepiej iść pod
market odprowadzać wózki klientom - 2 zł od sztuki. Nawet jak odprowadzisz
jeden dziennie to i tak zarobisz jakieś 6 razy więcej - smutne prawda?

No ale nie roztkliwiajmy się nad tym, że świat jest zły... bo i tak go nie
zmienimy. Podstawowa zasada - jeśli chcesz zarobić to zarobisz. Umiejętności
to mniej niż połowa sukcesu - resztę trzeba osiągnąć ciężką pracą i
determinacją. Kolejna zasada to: Po pierwsze nie poddawaj się, po drugie nie
poddawaj się, po trzecie nie poddawaj się, po czwarte nigdy się nie poddawaj!

Po roku testowania różnych sposobów i ciężkiej pracy, stworzyłem własny
biznes, który pozwala mi zarobić godziwe pieniądze w sieci. Wszystko
"nie"stety podpatrzone jest u Amerykanów - stamtąd w dalszym ciągu pochodzą
najlepsze pomysły. Nie będę Ci obiecywał złotych gór, bo nie wiem jakim jesteś
człowiekiem. Jeśli nie jesteś pracowity, nie masz chęci i determinacji to nie
ma sensu, żebyś uczył się biznesu, w którym będziesz się męczył... Pamiętaj,
że stan Twojego konta zależy wyłącznie od Ciebie.

Dlaczego mój biznes jest "bezpieczny"? Nie chcę od Ciebie żadnych pieniędzy za
rejestrację czy trening szkoleniowy. Masz okazję sprawdzić wszystko
samodzielnie i poznać od kuchni. Sam sprawdzisz, czy się nadajesz. Dostaniesz
za darmo unikalne narzędzie, które pozwoli Ci zaistnieć na pierwszych
miejscach wyszukiwania w google. Otrzymasz dostęp do forum, na którym
wspieramy się w zarabianiu i pomagamy sobie nawzajem.

Pamiętaj - to jest biznes. Jak w każdym biznesie, żeby zarobić trzeba
zainwestować, ale spokojnie. Tak jak powiedziałem nie płacisz mi ani grosza.
Twoja jedyna inwestycja to wykupienie domeny i miejsca na serwerze na Twoją
stronę. Bez tego nie zaistniejesz w internecie i nie zarobisz ani grosza - a
jest to inwestycja rzędu kieszonkowego dla nastolatka.

Na początku wszystko za Ciebie robi nasz zespół - ale to nie znaczy, że nie
musisz robić nic... Cały czas się uczysz i poznajesz techniki pozyskiwania
odwiedzających na stronę. Nic nie sprzedajesz, nic nie reklamujesz, a
zarabiasz na 5 sposobów.

A jaki ja mam interes w tym, żebyś pracował dla mnie? Jeśli nauczysz się już
podstaw działania w swoim biznesie i zostaniesz na dłużej, będziesz miał
możliwość zarabiania na 7 dodatkowych (najbardziej dochodowych) sposobów
(razem daje to 12 sposobów), ale możliwość korzystania z tych 7 dodatkowych
jest płatna co miesiąc. Nie musisz ich uruchamiać od razu - to zależy od
Ciebie - niektórzy startują z opłaceniem ich już po tygodniu. Wszystko zależy
od Ciebie, jak szybko się uczysz, ile dziennie czasu możesz poświęcić na
pracę, no i czy znasz choć trochę angielski, bo najlepsze pieniądze płyną z
Ameryki.

Dodatkowa niespodzianka po zostaniu pełnoprawnym członkiem zespołu to BONUS w
wysokości 360 zł!

A ile zarobisz? Jak powiedziałem - nie będę strzelał w ciemno. To zależy od
Ciebie, ile chcesz zarobić. Jeśli potraktujesz pracę poważnie, będzie to Twoje
podstawowe źródło dochodu, dające zadowolenie z życia.

Zainteresowany???
Rejestracja odbywa się w języku angielskim, ale bez obaw - możesz mnie pytać o wszystko.
>>>ZAPISZ SIĘ<<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz