poniedziałek, 11 stycznia 2010

Sposób na zarabianie - pisanie postów na forum Gazety Wyborczej

Dziś zacząłem testować nowy sposób na pozyskanie odwiedzających na stronę. Zacząłem pisać posty w różnych kategoriach na forach Gazety Wyborczej. Przede wszystkim podejmuję interesujące mnie tematy, tak, żeby połączyć przyjemne z pożytecznym. Wypowiadam się sensownie i zadaję pytania w taki sposób, aby moje wypowiedzi nie zostały uznane za spam. Tam, gdzie się da, służę innym sam dobrą radą. W stopce każdego mojego postu umieszczam link do tzw. landing page - czyli mojej strony startowej. Oczywiście na rezultaty będzie trzeba poczekać. No ale zobaczymy ;)

1 komentarz:

  1. W przypadku surfbara 20dollars2surf poza zwykłym umieszczeniem banera na pulpicie istnieje kilka możliwości zdobywania dodatkowych punktów. Dodatkowe punkty możemy zdobywać poprzez:

    1. Kliknięcie w baner gdy pokaże się na nim napis "BONUS" - możemy wygrać od 1 do 1000 punktów.
    2. Granie w gry BingoSurf i Koło fortuny( w menu Gry na stronie 20dollars2surf.com - po zalogowaniu)
    3. Zostając Super Polecającym( potrzebny jest SurfPass - można go kupić lub wygrać w powyższych grach)
    4. Klikanie w reklamy( w menu Bonus na stronie 20doolars2surf.com - po zalogowaniu)
    5. Polecając innym osobom rejestrację i zainstalowanie surfbara( za pomocą indywidualnego linka). 20dollars2surf - polecanie - dowiedz się więcej o polecaniu tego surfbara.

    http://pl.20dollars2surf.com/?ref=121270

    OdpowiedzUsuń