piątek, 8 stycznia 2010

Wykorzystanie serwisu wrzuta.pl do zarabiania

Dziś zamieściłem film, który otrzymałem od mojego sponsora, w serwisie wrzuta.pl. Film ma 23 minuty. Zanim wysłałem go na serwer zmieniłem nazwę pliku na "Sprytny sposób na zarobek www.bestjob.ws PL" - stworzyłem więc mój własny, "unikalny" tytuł, tak żeby nazwa ta przyciągała internautów i zachęcała do obejrzenia filmu. Zamieniłem również w tytule pliku adres strony sponsora na mój własny. W prosty sposób wstawiłem film do tego właśnie bloga. Po dodaniu pliku wrzuta.pl podaje nam kod html, który wystarczy skopiować i wstawić do bloga wybierając opcję układ i wklejając go w odpowiednim miejscu. Do tego kodu dodałem trochę swojej treści, a cały wygląda tak:




Możesz go skopiować i wykorzystać na swoim blogu, zmieniając oczywiście adres strony i e-mail na Twój.

1 komentarz: